Jak řešíme nevyzvednuté zboží odeslané na dobírku?

 

Dovolujeme si požádat zákazníky, aby si před každou objednávkou zboží na dobírku promysleli, jestli o objednané zboží mají opravdu zájem. Většinou si totiž neuvědomujeme, že každé odeslání balíku má své náklady, které nejsou zanedbatelné. Velké e-shopy na nevyzvednutých zásilkách tratí miliony korun ročně a pro malé e-shopy mohou být tyto částky likvidační.

Snažíme se ceny našich produktů držet co nejníže.

NECHCEME DO PRODEJNÍ CENY "ROZPOUŠTĚT" NÁKLADY NA NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY A TÍM JE ZDRAŽOVAT!

Jsou zákazníci, kteří si objednají zboží na dobírku a teprve následně začnou řešit, jestli ho vůbec chtějí. Když usoudí, že ne, prostě si ho nevyzvednou. Myslí si, že se jim žádné sankce nehrozí. Tak to, ale není.

 

Zákonné předpoklady

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Odesláním objednávky zákazníkem a přijetím objednávky naším e-shopem, byla uzavřena kupní smlouva dle našich obchodních podmínek a aktuálně platných zákonů České republiky. Souhlas s obchodními podmínkami byl zákazníkem potvrzen před odesláním objednávky v košíku. 

NEPŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Zákon to řeší takto:

Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.

Povinnosti kupujícího
§ 2118
Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

Pokud zákazník objednané zboží nepřevezme hrubě poruší ustanovení zákona.

Odmítnutím převzít objednané zboží, nezačíná automaticky běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit, ale až po převzetí objednaného zboží. Prodejce může i v tomto případě vyúčtovat smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného. Tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.

Náš e-shop za nevyzvednuté zásilky bude účtovat pouze cenu poštovného a dobírky.

 

Jaká jsou řešení?

Pokud zákazník objednané zboží nevyzvedl a má o něho zájem - stačí nás kontaktovat. Zboží Vám pošleme po platbě předem bankovním převodem, za cenu navýšenou o poštovné.

Zákazník nemá o zboží zájem - zašleme zákazníkovi výzvu k platbě poštovného, které bylo vyčísleno v objednávce. Je to férové řešení. Zákazník, který porušil svou zákonnou povinnost, zaplatí jen minimální cenu za chybné rozhodnutí. Po obdržení platby zašleme daňový doklad.

 

Co když zákazník nezaplatí?

Nemáme armádu právníků, která by se mohla zabývat vymáháním poštovného. Tyto pohledávky tedy prodáme specializované agentuře a ta už postupuje podle právních předpisů. Je v zájmu každého, uhradit svůj závazek včas. Je to nejlevnější varianta.

I když platné zákony České republiky chrání zákazníky velmi silně, dávají e-shopům možnost efektivně se bránit proti nezodpovědným zákazníkům.

NETOUŽÍME PO SPORECH ANI PO VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK. CHCEME MÍT SPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ SE BUDOU RÁDI VRACET. NECHCEME, ABY SLUŠNÍ ZÁKAZNÍCI DOPLÁCELI NA TY NEZODPOVĚDNÉ.

 

Nejdůležitější je komunikace!

Při jakémkoliv problému nebo dotazu nás kontaktujte! Určitě najdeme řešení a budeme se Vám snažit vyjít vstříc.

Děkujeme za Vaši zákaznickou zodpovědnost a za to, že si vyzvedáváte objednané zboží.

COOKIES

CO JSOU COOKIES?

Cookies jsou textové soubory, které obsahující malé množství informací. Při návštěvě webové stránky se stáhnou do počítače nebo mobilního zařízení uživatele. Při každé další návštěvě této webové stránky, se soubory cookies zasílají zpět na původní webovou stránku nebo na jinou stránku, která cookies rozpozná. Tyto soubory umožňují identifikaci zařízení a správné zobrazení webové stránky uživatelům, přizpůsobené jejich individuálním preferencím.

K ČEMU SLOUŽÍ?

Soubory cookies se používají k optimalizaci využití webových stránek a pro získání anonymních, souhrnných statistických údajů, díky kterým je možno analyzovat používání webových stránek.. Tyto informace pomáhají zlepšit obsah stránek.

Jak upravit jejich použití?

Ukládání cookies můžete upravit přímo ve svém webovém prohlížeči. Ve výchozím nastavení bývá zpravidla povolené. Návody pro nastavení cookies v nejpoužívanějších prohlížečích najdete zde aboutcookies.org.

Použití cookies v našem internetovém obchodě Aloe-vera24.cz upravují obchodní podmínky.

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu internetového obchodníka.

 

Ochrana osobních údajů

 

1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE


1.1. Správcem Vašich osobních údajů je 

Dagmar Miklová, Padělky 505, 763 17 Lukov

IČ: 74768344

(dále jen „správce“).


1.2. Kontaktní údaje správce jsou následující: 

E-mail: info @aloe-vera24.cz

Telefon: +420 737 948 124; +420 723 866 816


1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

2. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít i jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a plnění dalších marketingových aktivit.

3.2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je 15 let, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

5. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1. Příjemci osobních údajů jsou osoby podílející se na dodání zboží (služeb) realizaci plateb na základě smlouvy, zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu, zajišťující marketingové služby.

5.2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

5.3. Provozované služby, zajišťující marketingové a podpůrné služby:
Google Analytics - zaznamenává cookie a použití webu
Google Adwords - zaznamenává cookie a použití webu
Heureka - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"
Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email
Sklik - zaznamenává cookie, použití webu, konverze nákupu

6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

6.2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat na emailu info @aloe-vera24.cz

6.3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

6.4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 17. 5. 2018

xx

Please publish modules in offcanvas position.